GWARANCJA PRODUKTÓW: JOYOR, ADO, ENGWE

 Gwarancja producenta wynosi:

 12 miesięcy od daty zakupu,

natomiast gwarancja na akumulator wynosi 6 miesięcy lub 2000 km.

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem oraz bezpośrednio w ofercie produktu, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Podstawą do zaakceptowania gwarancji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedającym, odesłany na adres: New Technology Damian Kubiak ul. Władysława Sikorskiego 1, 62-874 Brzeziny , e-mail: larykubiak7@wp.pl, tel: 603047521(aby umożliwić zbadanie zasadności reklamacji). Reklamujący odsyła reklamowany produkt na własny koszt. W razie wątpliwości skontaktuj się z gwarantem celem ustalenia kolejnych kroków.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

WARUNKI GWARANCJI:

Gwarantem jest sklep Joyor Polska .Termin gwarancji wynosi 1 rok, licząc od daty zakupu (szczegóły są podane poniżej). Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Europy.Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez Centralny Punkt Serwisowy (CPS) Gwaranta lub inne upoważnione przez gwaranta autoryzowane Punkty Serwisowe.W przypadku stwierdzenia, w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostanie ona bezpłatnie usunięta w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do CPS lub innego wskazanego przez Gwaranta autoryzowanego Punktu Serwisowego. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.

Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony, do Punktu Serwisowego w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku kompletnego opakowania, ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Produkt reklamowany odbierany jest od klienta za pośrednictwem kuriera po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu reklamacji przez formularz kontaktowy na stronie www.joyorpolska.pl/kontakt lub adres e-mail info@joyorpolska.pl

Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie przez reklamującego:
czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej (bez skreśleń i przeróbek, z wpisaną nazwą, modelem produktu i jego numerem seryjnym, jeżeli taki posiada, z podpisem sprzedawcy, pieczątką, oraz datą zakupu, jeżeli taka karta była wysłana z danym produktem, dla produktów które nie posiadają karty gwarancyjnej dokumentem potwierdzającym zakup i datę jest paragon lub faktura),
dowodu zakupu kopia/oryginał/wydruk potwierdzenia mailowego,
reklamowany produkt (bez akcesoriów) z nienaruszonymi plombami producenta (jeżeli dotyczy to reklamowanego produktu).

Punkt Serwisowy może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach i na sprzęcie, naruszenia plomb, niezgodności numerów seryjnych lub zmiany oprogramowania przez osoby nieupoważnione.

Gwarancja nie obejmuje sprzętu: użytkowanego niezgodnie z instrukcją obsługi będącej na wyposażeniu sprzętu, uszkodzonego przez czynniki zewnętrzne (uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne oraz inne przyczyny, które nie mogą zostać objęte polisą ubezpieczeniową),
zmienionego lub użytkowanego niezgodnie z przeznaczeniem uszkodzonego na skutek niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej instalacji,
gwarancja nie obejmuje baterii i akumulatorów jeżeli urządzenie takie posiada.

Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do podstawowej obsługi eksploatacyjnej np. zainstalowanie sprzętu.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (po stwierdzeniu prawidłowego działania sprzętu przez sprzedawcę lub Punkt Serwisowy) lub odrzuceniu niniejszej gwarancji, klient pokrywa koszty sprawdzenia sprzętu oraz koszty transportu urządzenia do i z Punktu Serwisowego.

Gwarant nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli działalność ich zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższego rzędu.

Poza niniejszą drukowaną gwarancją nie ma żadnych innych jawnych gwarancji, pisemnych lub ustnych. Wszystkie gwarancje domniemane, w tym bez ograniczeń, gwarancje domniemane dotyczące przydatności do celów handlowych lub szczególnych zastosowań są ograniczone do czasu trwania niniejszej gwarancji.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje ograniczona do 12 miesięcy od daty zakupu.

W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty gwarancyjnej duplikaty nie będą wydawane.

Produkty przeznaczone do montażu podlegają gwarancji tylko i wyłącznie pod warunkiem zamontowania ich w specjalistycznych serwisach lub zakładach usługowych, potwierdzeniem tego jest dowód zakupu takiej usługi (faktura lub paragon).

Gwarant skraca okres Gwarancji dla Klienta nie będącego Konsumentem do 12 miesięcy od daty zakupu Produktu.

Co obejmuje gwarancja na hulajnogi elektryczne Joyor?

Niniejsza gwarancja obejmuje wszelkie wady nowych urządzeń Joyor przez okres 12 miesięcy od daty zakupu oraz części elektrycznych (wyświetlacza, kontrolera, silnika i ładowarki), a także wady produkcyjne na zasadzie wymiany.

Natomiast gwarancja na akumulator wynosi 6 miesięcy lub 2000 km (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) przy normalnej instalacji, użytkowaniu, serwisie i konserwacji.

Tylko konsumenci kupujący to urządzenie bezpośrednio od Nas, w naszym sklepie joyorpolska.pl lub od naszego autoryzowanego sprzedawcy Joyor (partnera biznesowego z którym mamy podpisana umowę) mogą uzyskać ochronę w ramach tej ograniczonej gwarancji.

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie pierwszego nabywcę i nie podlega przeniesieniu.

Czego nie obejmuje ograniczona gwarancja na skuter elektryczny Joyor?

Niniejsza ograniczona gwarancja nie obejmuje żadnego problemu spowodowanego przez:

  • Komercyjne wykorzystanie, wypadek, nadużycie, zaniedbanie, wstrząs, wystawienie na wysoką temperature lub wilgotność wykraczające poza specyfikacje produktu, niewłaściwą instalację, obsługę, konserwację lub modyfikację.
  • Wszelkie nadużycia niezgodne z instrukcjami zawartymi w instrukcji obsługi
  • Awarie spowodowane przez inny sprzęt

Niniejsza gwarancja traci ważność, jeśli produkt zostanie zwrócony z usuniętymi, uszkodzonymi lub przerobionymi etykietami przedstawiającymi jakiekolwiek zmiany (w tym nieautoryzowane usunięcie dowolnego elementu lub osłony zewnętrznej).

Ta gwarancja jest ważna tylko w miejscu pierwszego zakupu. NIE ma zastosowania do innych dystrybutorów lub podmiotów.

Joyor w żadnym momencie nie pokrywa kosztów krajowej / międzynarodowej wysyłki gwarancyjnej.

Niniejsza gwarancja jest ważna z oryginalnym dowodem zakupu od Naszego autoryzowanego sprzedawcy.

  • Nie obejmuje zużywających się elementów wyposażenia.
  • Nie obejmuje części z uszkodzeniami fizycznymi, niekompletnymi / uszkodzonymi połączeniami kablowymi.
  • Nie obejmuje niewłaściwego użytkowania, modyfikacji, zaniedbania i używania hulajnogi w mokrych warunkach.
  • Nie obejmuje użytku profesjonalnego i do wynajmu.

GWARANCJA DOOR TO DOOR PRODUKTÓW:

MOTUS, XIAOMI HIMO

Gwarancja producenta wynosi:  24 miesiące od daty zakupu,

natomiast gwarancja na baterię serii Scooty Motus wynosi 6 miesięcy,

gwarancja na baterię wersji PRO wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.

Serwis gwarancyjny  RGMedia z opcją door to door.

Reklamacje należy składać pod linkiem https://rgmedia.pl/zglos-naprawe/

 GWARANCAJA  DOOR TO DOOR PRODUKTÓW FRUGAL

Gwarancja producenta wynosi:

24 miesiące od daty zakupu,

W przypadku zakupu przez przedsiębiorców wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.

Proszę o składanie reklamacji pod linkiem: https://frugal.pl/zgloszenie-naprawy/

 WARUNKI GWARANCJI

Okres gwarancji 1. Okres gwarancji na zakupione nowe hulajnogi elektryczne wynosi 24 miesiące od daty zakupu, chyba że ustalenia z Frugal stanowią inaczej. Okres gwarancji w przypadku zakupu przez przedsiębiorców wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Na zakupione części serwisowe okres gwarancji wynosi 12 miesięcy pod warunkiem ich montażu przez serwis wskazany przez Frugal. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o okres wykonywania naprawy gwarancyjnej. Ewentualna przedłużona gwarancja nie obejmuje elementów normalnie zużywających się. 2. Okres gwarancji na naprawy pogwarancyjne oraz usługi serwisowe wynosi 6 miesięcy licząc od dnia wystawienia dokumentu sprzedaży. 3. Przyjmuje się, że obowiązek wykazania, że wada nie wynika z przyczyn tkwiących w towarze w chwili zawarcia umowy sprzedaży spoczywa na Frugal, o ile wada zostanie zgłoszona Frugal w ciągu 2 miesięcy od dnia zakupu. Termin wykonania obowiązków gwarancyjnych 1. Serwis Frugal jest zobowiązany do załatwienia zgłoszonej reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, zwyczajowo nie dłuższym jak 21 dni od daty przyjęcia przez serwis hulajnogi elektrycznej. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Frugal termin ten nie będzie mógł być dotrzymany, Nabywca zostanie o tym poinformowany drogą elektroniczną. 2. Na czas rozpatrywania gwarancji nie wydaje się hulajnogi elektrycznej zastępczej. Gwarancja obejmuje 1. Bezpłatną wymianę lub naprawę uszkodzonych części i zespołów wykonaną przez serwis autoryzowany Frugal o ile wykryta wada powstała z winy producenta i uniemożliwia użytkowanie hulajnogi elektrycznej zgodnie z przeznaczeniem. Zakres Gwarancji 1. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne tkwiące w hulajnodze elektrycznej. 2. Gwarancja nie obejmuje zmniejszenia się zasięgu jazdy hulajnogi elektrycznej w odniesieniu do powszechnie podawanych danych w materiałach reklamowych Frugal, wynikające z rozbieżnej wagi użytkowników, stylu jazdy oraz terenu po jakim się porusza. 3. Gwarancją nie są objęte wszelkie wady fizyczne powstałe wskutek: a) Mechanicznych uszkodzeń hulajnogi elektrycznej i wywołanych nimi usterek. b) Zmniejszenia się zasięgu jazdy hulajnogi elektrycznej wynikające z naturalnego zużycia eksploatacyjnego baterii akumulatorowych lub użytkowania produktu w temperaturze otoczenia poniżej 5oC. c) Usterek powstałych w wyniku eksploatacji hulajnogi elektrycznej niezgodnie z zaleceniami i instrukcją obsługi. d) Usterek powstałych w wyniku eksploatacji baterii akumulatorowych niezgodnie z zaleceniami i instrukcją obsługi. e) Zwarcia instalacji wynikłej z nieprawidłowego podłączenia hulajnogi elektrycznej do ładowania lub w wyniku wadliwej instalacji znajdującej się poza urządzeniem. f) Niewłaściwego zamontowania dodatkowych urządzeń w hulajnodze elektrycznej z pominięciem serwisu autory zowanego Frugal. g) Oddziaływania jakiejkolwiek siły czy czynnika zewnętrznego, takich jak: powódź, pożar, grad, uderzenie pioruna, czy też innych klęsk żywiołowych lub zdarzeń losowych, w tym także promieniowania jonizującego, pola magne- tycznego, czynników chemicznych czy mechanicznych, zalania oraz działania sił przyrody. h) Wadliwego transportu, składowania, przechowywania, czyszczenia albo konserwacji hulajnogi elektrycznej. i) Części, które podlegają wymianie w wyniku naturalnego zużycia eksploatacyjnego jak: szczęki hamulcowe, ogumienie, smary, oleje, amortyzatory, żarówki, bezpieczniki i inne części eksploatacyjne. 4. Podstawą świadczenia gwarancji jest dowód zakupu wystawiony na zakupioną hulajnogę elektryczną. 5. Gwarancja na hulajnogę elektryczną wygasa, jeżeli naprawy lub inne ingerencje w hulajnogę elektryczną nie były przeprowadzone bezpośrednio przez autoryzowany serwis Frugal. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy czynności eksploatacyjnych. 6. Reklamacja powinna zawierać w szczególności: zgłoszenie reklamacyjne z opisem wady z podanym imieniem, nazwiskiem i kontaktem telefonicznym do osoby prowadzącej daną sprawę oraz z dokładnym określeniem nr hulajnogi elektrycznej, którego dotyczy reklamacja. 7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone poprzez system reklamacyjny dostępny pod adresem https://frugal.pl/zgloszenie-naprawy 8. Reklamowana hulajnoga elektryczna lub wadliwa część powinna zostać dostarczona do serwisu wskazanego przez Frugal po uprzednim zgłoszeniu usterki, wady i ustaleniu terminu dostawy z Frugal. 9. Jeśli z przyczyn niezależnych od Frugal adres serwisu zostanie zmieniony klient winien dostarczyć reklamowaną hulajnogę elektryczną lub część we wskazane miejsce przez Frugal. 10. Ochrona gwarancyjna obejmuje hulajnogi elektryczne eksploatowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Utrata gwarancji Nabywca traci gwarancję w przypadku: 1. W wyniku nieprawidłowej eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem hulajnogi elektrycznej. 2. Niezastosowania się do instrukcji obsługi hulajnogi elektrycznej oraz baterii akumulatorowych. 3. Dokonania samowolnej modyfikacji hulajnogi elektrycznej. 4. Naprawy i wymiany części, podzespołów i zespołów objętych gwarancją bez otrzymania pisemnej zgody serwisu Frugal. 5. Dokonania rozbiórki hulajnogi elektrycznej. Odpowiedzialność właściciela hulajnogi elektrycznej Nabywca jest zobowiązany: 1. Eksploatować hulajnogę elektryczną zgodnie z jej przeznaczeniem. 2. Eksploatować hulajnogę elektryczną zgodnie z instrukcją obsługi. 3. Poruszać się po drogach utwardzonych unikając wszelkich nierówności oraz wybojów. 4. Przy odbiorze nowej hulajnogi elektrycznej: a) Sprawdzić czy hulajnoga elektryczna nie ma mechanicznych uszkodzeń b) Sprawdzić czy hulajnoga elektryczna posiada instrukcję obsługi Ograniczenie odpowiedzialności: 1. Frugal nie ponosi odpowiedzialności za szkody i utracone korzyści Nabywcy wynikające z konieczności naprawy hulajnogi elektrycznej. 2. Frugal nie ponosi odpowiedzialności za szkody Nabywcy wynikające z opóźnienia w wykonaniu naprawy gwarancyjnej. Postanowienia dodatkowe: 1. Jakiekolwiek skreślenia lub zmiany dokonane na niniejszych warunkach gwarancyjnych przez przedmiot inny niż Frugal są nieważne. 2. Wszelkie porozumienia i oświadczenia Stron wymagają formy pisemnej pod rygorem Nieważności. 3. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

PROCEDURA REKLAMACYJNA DLA ZGŁOSZENIA ON-LINE

  • W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny,
  • Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
    • uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
    • dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
  • Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką),
  • Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu,
  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji,
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.

PROCEDURA DOA KROK PO KROKU:

  1. Podczas zgłaszania usterki w formularzu online w opisie uszkodzenia prosimy o dopisanie informacji o treści: Procedura DOA,
  2. Na przygotowanej paczce dla kuriera również powinna znaleźć się taka adnotacja,
  3. Przesłany towar z procedury DOA musi być dostarczony z kompletnym wyposażeniem,
  4. UWAGA! Jeśli towar nie będzie miał wyżej wymienionej adnotacji (Procedura DOA) zostanie przyjęty w normalnym trybie serwisowym.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.

Serwis i reklamacje:
serwis@frugal.pl

Tel. +48 734 92 92 99

GWARANCJA PRODUKTÓW MEGATTO

 

GWARANCJA:

Klient zobowiązany jest do odesłania hulajnogi do serwisu gwarancyjnego na własny koszt !!

1. Okres gwarancyjny:

Gdy produkt spełnia warunki wymienione w „Warunkach objętych gwarancją”, po sprawdzeniu i potwierdzeniu przez centrum serwisowe, przysługuję im bezpłatny serwis manualny przez 12 miesięcy. W przypadku przekroczenia okresu gwarancyjnego wskazanego w ” Warunkach gwarancji” części zamienne zostaną naliczone.

2. Warunki GWARANCJI:

CZĘŚCI NIEZUŻYWALNE : Rama, silnik, sterownik, koło , kierownica, składany wspornik, hamulec tarczowy, linka hamulców, przedni widelec – OKRES GWARANCJI 1 ROK

CZĘŚCI ZUŻYWALNE : Bateria, ładowarka, dźwignia hamulca, wyświetlacz, opona – OKRES GWARANCJI 6 MIESIECY

CZĘŚCI ZUŻYWALNE: Przednie światło, rączki chwyty, dzwonek, wyłącznik światła, błotnik, tylne światło, port ładowania – OKRES GWARANCJI 3 MIESIĄCE

3. Warunki objęte gwarancją:

-Silnik nie działa podczas normalnego użytkowania

-Kontroler nie działa podczas normalnego użytkowania

-Awaria ładowarki podczas normalnego użytkowania

-Awaria baterii podczas normalnego użytkowania

-Odkształcenia, pęknięcia itp. podczas normalnego użytkowania.

4. Warunki nieobjęte gwarancją:

-Nieautoryzowane naprawy, przeróbki, nieprawidłowe użytkowanie produktu

-Uszkodzenia spowodowane siłą wyższą

-Awaria wydajności spowodowana przez czynniki ludzkie

-Uszkodzenia spowodowane przez czynniki ludzkie (w tym między innymi uszkodzenia spowodowane wodą, przebita opona, uderzenia, ślady i uszkodzenia spowodowane normalnym użytkowaniem części zewnętrznych itp. )
Gwarancji nie podlegają:

-uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika
– uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)
– uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej
– uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych
– uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu
– uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach

Uwaga:
Nawet całkowicie naładowane baterie są rozładowywane, jeżeli hulajnoga nie jest używana przez dłuższy czas. Całkowicie naładowane baterie ulegają rozładowaniu zazwyczaj po 90-120 dniach. Baterie, które są naładowane częściowo, są szybciej rozładowywane.

Należy koniecznie ładować baterie zanim zostaną całkowicie rozładowane, aby zapobiec uszkodzeniu ogniw baterii (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń baterii na skutek nieodpowiedniego obchodzenia się z nimi).

GWARANCJA PRODUKTÓW TECHLIFE, VSETT

RODZAJ GWARANCJI

producenta/dystrybutora

OKRES GWARANCJI

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
NAPRAWY GWARANCYJNE MOŻNA ZGŁASZAĆ TUTAJ: https://mobi.pl/zglos-naprawe.php

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI

Naprawy gwarancyjne wykonywane są w czasie nie dłuższym niż 28 dni, licząc od momentu otrzymania produktu.
Urządzenie automatycznie traci gwarancję na układ elektryczny w przypadku stwierdzenia przez serwis nieautoryzowanej ingerencji.
Naprawa gwarancyjna polega na wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu.
Elementy uszkodzone podczas niewłaściwego użytkowania urządzenia (nie zgodnego z instrukcją obsługi) nie podlegają gwarancji. Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych typu:
– klocki, tarcze oraz bębny hamulcowe;
– dętki;
– opony (za wyjątkiem wady ujawnionej po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację);
– łożyska układu kierowniczego oraz kół (za wyjątkiem wady ujawnionej do 500 kilometrów po zakupie)
– amortyzatory (za wyjątkiem wady ujawnionej do 500 kilometrów po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację)

Gwarancja nie obejmuje również czynności eksploatacyjnych należących do właściciela, typu:
– czyszczenie oraz smarowanie układu zawieszenia oraz kierowniczego urządzenia;
– regulacja hamulców po wymianie klocków/tarcz hamulcowych oraz po rozbieraniu/modyfikacji zawieszenia czy wymianie opon;
Na czas naprawy Grupa GP SC nie dostarcza urządzenia zastępczego.
Do obowiązków użytkownika należy również systematyczne ładowanie akumulatora, kontrolowanie ciśnienia w oponach oraz użytkowanie tylko w odpowiednich warunkach atmosferycznych.

Usterki spowodowane przez którąkolwiek z poniższych przyczyn nie wchodzą w zakres gwarancji:

  1. Przechowywanie NIE zgodne z niniejszą instrukcją obsługi
  2. Szkody spowodowane niewłaściwym użyciem, wypadkiem drogowym lub kolizją
  3. Szkody spowodowane jazdą po nietypowych drogach lub przypadkowemu zderzeniu
  4. Nie wystawiać hulajnogi w pełnym słońcu i/lub na działanie czynników atmosferycznych przez dłuższy czas, ponieważ przyspieszy to proces starzenia się produktu i spowoduje nieprawidłowe działanie
  5. Nieprawidłowe działanie hulajnogi spowodowane narażeniem jej na duże obciążenia, np. skoki akrobatyczne
  6. Ingerencja w instalację elektryczną hulajnogi

GWARANCJA PRODUKTÓW KUGOO

GWARANCJE

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem oraz bezpośrednio w ofercie produktu, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Podstawą do zaakceptowania gwarancji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

WARUNKI GWARANCJI:

Gwarantem jest firma HongKong Ottobest Trading Company Limited Address: room 02, 21st floor, Xiequn Business building, Youmadi Bi Street, Jiulong district, HK, China.

Termin gwarancji wynosi od 6 miesięcy do 1 roku, licząc od daty zakupu (szczegóły są podane poniżej). Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Europy.

Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez Centralny Punkt Serwisowy (CPS) Gwaranta lub inne upoważnione przez gwaranta autoryzowane Punkty Serwisowe.

W przypadku stwierdzenia, w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostanie ona bezpłatnie usunięta w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do CPS lub innego wskazanego przez Gwaranta autoryzowanego Punktu Serwisowego. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.

Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony, do Punktu Serwisowego w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku kompletnego opakowania, ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Produkt reklamowany odbierany jest od klienta za pośrednictwem kuriera po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu reklamacji przez formularz kontaktowy na stronie www.engwe.pl/kontakt lub adres e-mail serwis@engwe.pl

Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie przez reklamującego:
czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej (bez skreśleń i przeróbek, z wpisaną nazwą, modelem produktu i jego numerem seryjnym, jeżeli taki posiada, z podpisem sprzedawcy, pieczątką, oraz datą zakupu, jeżeli taka karta była wysłana z danym produktem, dla produktów które nie posiadają karty gwarancyjnej dokumentem potwierdzającym zakup i datę jest paragon lub faktura),
dowodu zakupu kopia/oryginał/wydruk potwierdzenia mailowego,
reklamowany produkt (bez akcesoriów) z nienaruszonymi plombami producenta (jeżeli dotyczy to reklamowanego produktu).

Punkt Serwisowy może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach i na sprzęcie, naruszenia plomb, niezgodności numerów seryjnych lub zmiany oprogramowania przez osoby nieupoważnione.

Gwarancja nie obejmuje sprzętu: użytkowanego niezgodnie z instrukcją obsługi będącej na wyposażeniu sprzętu, uszkodzonego przez czynniki zewnętrzne (uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne oraz inne przyczyny, które nie mogą zostać objęte polisą ubezpieczeniową),
zmienionego lub użytkowanego niezgodnie z przeznaczeniem uszkodzonego na skutek niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej instalacji,
gwarancja nie obejmuje baterii i akumulatorów jeżeli urządzenie takie posiada.

Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do podstawowej obsługi eksploatacyjnej np. zainstalowanie sprzętu.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (po stwierdzeniu prawidłowego działania sprzętu przez sprzedawcę lub Punkt Serwisowy) lub odrzuceniu niniejszej gwarancji, klient pokrywa koszty sprawdzenia sprzętu oraz koszty transportu urządzenia do i z Punktu Serwisowego.

Gwarant nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli działalność ich zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższego rzędu.

Poza niniejszą drukowaną gwarancją nie ma żadnych innych jawnych gwarancji, pisemnych lub ustnych. Wszystkie gwarancje domniemane, w tym bez ograniczeń, gwarancje domniemane dotyczące przydatności do celów handlowych lub szczególnych zastosowań są ograniczone do czasu trwania niniejszej gwarancji.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje ograniczona do 12 miesięcy od daty zakupu.

W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty gwarancyjnej duplikaty nie będą wydawane.

Produkty przeznaczone do montażu podlegają gwarancji tylko i wyłącznie pod warunkiem zamontowania ich w specjalistycznych serwisach lub zakładach usługowych, potwierdzeniem tego jest dowód zakupu takiej usługi (faktura lub paragon).

Gwarant skraca okres Gwarancji dla Klienta nie będącego Konsumentem do 12 miesięcy od daty zakupu Produktu.

Co obejmuje gwarancja na rowery i hulajnogi elektryczne ENGWE?
Niniejsza gwarancja obejmuje wszelkie wady nowych urządzeń ENGWE przez okres 12 miesięcy od daty zakupu oraz części elektrycznych (wyświetlacza, kontrolera, silnika i ładowarki), a także wady produkcyjne na zasadzie wymiany.

Natomiast gwarancja na akumulator wynosi 6 miesięcy lub 2000 km (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) przy normalnej instalacji, użytkowaniu, serwisie i konserwacji.

Tylko konsumenci kupujący to urządzenie bezpośrednio od Nas, w naszym sklepie engwe.pl lub od naszego autoryzowanego sprzedawcy ENGWE (partnera biznesowego z którym mamy podpisana umowę) mogą uzyskać ochronę w ramach tej ograniczonej gwarancji.

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie pierwszego nabywcę i nie podlega przeniesieniu.

Czego nie obejmuje ograniczona gwarancja na rowery i hulajnogi elektryczne ENGWE?
Niniejsza ograniczona gwarancja nie obejmuje żadnego problemu spowodowanego przez:

Komercyjne wykorzystanie, wypadek, nadużycie, zaniedbanie, wstrząs, wystawienie na wysoką temperature lub wilgotność wykraczające poza specyfikacje produktu, niewłaściwą instalację, obsługę, konserwację lub modyfikację.
Wszelkie nadużycia niezgodne z instrukcjami zawartymi w instrukcji obsługi
Awarie spowodowane przez inny sprzęt
Niniejsza gwarancja traci ważność, jeśli produkt zostanie zwrócony z usuniętymi, uszkodzonymi lub przerobionymi etykietami przedstawiającymi jakiekolwiek zmiany (w tym nieautoryzowane usunięcie dowolnego elementu lub osłony zewnętrznej).

Ta gwarancja jest ważna tylko w miejscu pierwszego zakupu. NIE ma zastosowania do innych dystrybutorów lub podmiotów.

ENGWE w żadnym momencie nie pokrywa kosztów krajowej / międzynarodowej wysyłki gwarancyjnej.

Niniejsza gwarancja jest ważna z oryginalnym dowodem zakupu od Naszego autoryzowanego sprzedawcy.

Nie obejmuje zużywających się elementów wyposażenia.
Nie obejmuje części z uszkodzeniami fizycznymi, niekompletnymi / uszkodzonymi połączeniami kablowymi.
Nie obejmuje niewłaściwego użytkowania, modyfikacji, zaniedbania i używania roweru lub hulajnogi w mokrych warunkach.
Nie obejmuje użytku profesjonalnego i do wynajmu.

GWARANCAJA  DOOR TO DOOR PRODUKTÓW: BLAUPUNKT, PRIME3

Gwarancja producenta na hulajnogę elektryczną wynosi 24 miesiące ora 6 miesiecy na akumulator licząc od daty zakupu,

W przypadku zakupu przez przedsiębiorców gwarancja wynosi 12 miesięcy na hulajnogę elektryczną i 6 miesięcy na akumulator licząc od daty zakupu.

Proszę o składanie reklamacji pod linkiem:

https://dpd-pl.2n-everpol.pl/

GWARANCJA PRODUKTÓW TOMINI

 Gwarancja producenta wynosi:

 24 miesięcy od daty zakupu,

natomiast gwarancja na akumulator wynosi 6 miesięcy 

W przypadku zakupu przez przedsiębiorców gwarancja na hulajnogę  wynosi 12 miesięcy  od daty zakupu.

zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail: newtechnology@interia.pl

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.